Archive for Luty, 2017


Jak zrobić perfekcyjny makijaż oczu

Luty 17th, 2017

Aby zrobić perfekcyjny makijaż, trzeba udać się do kosmetyczki, czy też do wizażystki? Bynajmniej nie musimy tego robić, aby móc pochwalić się przepięknym spojrzeniem. Wystarczy tylko, że zapoznamy się z kilkoma radami, które z całą pewnością pomogą nam w osiągnięciu celu, którym jest piękne spojrzenie. Przede wszystkim rzęsy! Aby były one optycznie grubsze i dłuższe, należy je wytuszować bezbarwną odżywką, przypudrować transparentnym pudrem, a dopiero potem nałożyć dokładnie tusz. Spojrzeniu dodamy świeżości, jeżeli na dolną powiekę nałożymy białą kredkę. Rzęsy będą wizualnie gęstsze, jeżeli na górnej powiece zrobimy czarną kreskę kredką lub też eye-linerem. Istotne jest jednak to, aby kreska idealnie przylegała do linii rzęs. Jeżeli natomiast zależy nam na spektakularnym podkreśleniu rzęs, to w momencie, gdy całkowicie wyschnie pierwsza dawka tuszu, możemy nałożyć go raz jeszcze. Jednakże tym razem nasze ruchy muszą być wykonane zygzakowato (góra, następnie dół). Na samym końcu należy dokładnie sprawdzić, czy przypadkiem nie mamy nieestetycznych czarnych kropek pod łukiem brwiowym.

Ujędrniające ćwiczenia na co dzień

Luty 6th, 2017

Nie zawsze mamy czas i pieniądze na to, aby regularnie odwiedzać kluby fitness. Ale z drugiej strony każdej kobiecie zależy na pięknym i jędrnym ciele. Węzeł gordyjski? Z całą pewnością nie! Udowodniono bowiem, że codziennie wykonując proste ćwiczenia możemy zdecydowanie poprawić jędrność naszego ciała. Oto kilka rad, które pomogą nam w osiągnięciu niniejszego celu. Po pierwsze: pompki pod prysznicem. Wystarczy stanąć na pewnej odległości od ścianki kabiny, zgiąć łokcie, a następnie odpychać się ramionami od ściany. Za pomocą takiego ćwiczenia zniwelujemy zbędny tłuszczyk, który lubi odkładać się między pachami a brzegiem naszego stanika. Gdy suszysz włosy, stań w rozkroku i unoś pięty do góry. W ten sposób można wysmuklić łydki. Natomiast w pracy nie warto siedzieć cały czas przy biurku, od czasu do czasu można sobie zafundować króciutki marsz (choćby do toalety). Stoisz w kolejce? Ściskaj mięśnie pośladków i licz do dziesięciu, wybieraj schody zamiast windy – na efekty nie trzeba będzie długo czekać.