PROWADZENIE LEKCJI

Model uczenia się we współpracy może sprawiać wyjątkową trudność początkującym nauczycielom, gdyż wymaga jednoczesnego koordynowania wielu czynności. Z drugiej strony tylko dzięki niemu można osiągnąć pewne doniosłe cele, zaś nauczycielowi, który sobie z nim poradzi, przyniesie ogrom­ną satysfakcję. Syntaksa modelu zawierała sześć etapów:podanie celów lekcji i wywołanie nastawienia,podanie wiadomości (ustnie, na piśmie lub w inny jeszcze sposób),przejście do pracy w grupach (zmiana metodyczna),nadzorowanie grupowej lub indywidualnej pracy uczniów i pomaga­nie im,sprawdzanie rezultatów pracy grupowej,wyrażenie uznania dla osiągnięć uczniów.Cztery pierwsze etapy omówimy teraz, dwa ostatnie w dziale „Zadania polekcyjne”.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Witaj! Nazywam się Izabela Berezowska i jestem stylistką modową. Bloga prowadzę w formie hobby. Znajdziesz tutaj artykuły modowe i także recenzje kosmetyków. Jeśli Ci się podoba to zapraszam do zostawienia komentarza.